mandag 11. november 2013

Vippe extension!


Jeg elsker å prøve nye ting. For ett par, tre år siden tok jeg kurs for å legge porselen negler. Jeg ga meg ganske tidlig på grunn av sykdom. Nå har jeg funnet noe nytt å prøve. Jeg har tatt vippe extension kurs! Noe som er litt pirke arbeid og tidskrevnede. Men veldig morsomt! Denne metoden synes jeg ser veldig ekte ut. I forhold til sånne man kjøper på cubus, HM osv. Ikke minst har det lengre holdbarhet. Det anbefalles at man kommer igjen etter 2 uker for etter fylling, og etter det kan man komme hver 4 uke. Første gangen man setter på koster det alt fra 1200 til 2000 kroner, pluss minus. Det kommer an på hvor man gjør det selvfølgelig. Etter det koster det pluss minus 600 kroner.
Litt individuelt, men jeg farget mine øyevipper  først. Fordi de er ganske lyse fra før av. Fordi som om ikke har gjort det før, tar det sånn ca 10 min, så det er ikke så mye ekstra jobb. Her er ett par bilder under veis, det er det venstre øyet som er på begynt.
 



Her er ett par bilder etter vi var ferdig. Dette er første gang jeg har vippe extension, det er også første gangen hun som har gjort det har prøvd. Jeg er imponert over over resultatet, man meker ingenting, man kan kun føle det litt vis man f eks ser opp. Jeg leste på interett ett sted at det tar ett par tre dagen før man vender seg til vippene. Men med disse kjenner man ingenting. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen