onsdag 6. november 2013

Første innlegg!

Hei :)

Her er mitt første blogg innlegg. Denne bloggen kommer nok hovedsaklig til å innholde bilder og en del dyr, spes. hunder og hester. Men jeg er også en stor mote og sminke elsker, og som mange  andre jenter her jeg vel kanksje litt for mye klær og sminke. Ikke nødvendig vis det dyreste og mest kjente merkene, men det som jeg liker best selv.

Kort om meg... Jeg er ei jente på snart 24 år, bor fortiden i Trysil sammen med den lille søte hunden min Pondus. Er ikke i jobb for tiden pga tidligere sykdom, jeg går på voksen opplæring helse og oppvekst fag en dag i uken med tanke på å bli ambulansearbeider. Men jeg bytter stadig mening om hva jeg vil gjøre, så tar ting litt som det kommer. Jeg skal iallfall fullføre det jeg har begynt med!

Jeg se på meg selv som ok sporty og allsidig, jeg elsker som sagt mote osv. men jeg har heller ikke noe problemer med å ta i ett tak og bli "møkkete" på hendene gjør meg ikke no. Har tidligere spilt både håndball og fotball... Hadde store ambisjoner om å komme så langt som mulig med håndballen, men måtte slutte pga. skade. En annen stor lidenskap jeg har er hest. Jeg begynte på rideskole i januar for 20 år siden! Jeg har bursdag i desember, så jeg hadde akkurat fylt 3 år når jeg begynte. Det har vært og er en stor del av mitt liv. Har selv eid 2 hester, men måtte dessvere avlive de med ett par år i mellom pga. alder hos en og sykdom hos den andre. Jeg kjører også på ski og snowboard, men mest snowboard... Jeg har gå avstand til Trysilfjellet! Flaks at jeg liker meg der. :)

Oppdattering kommer snart!

xK

Sånn ca. ser jeg ut!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen