søndag 10. november 2013

På reisefot igjen!



Ukens tragedie! Som en del av mine venner vet.. Liker jeg enten sol og sommer, eller vinter! Da tenker jeg nærmere 2 meter med snø og ca 10 minus grader! Tidligere i uka så det veldig lyst ut, at snønen var rett rundt hjørne. Men i går begynte det allerede å bli mildere! Og i dag da jeg var på vei hjem til mamma høljeregnet! Så nå har jeg skaffa meg hunde-, hus- og bilpasser. Så pakker jeg kofferten og reiser til mitt kjære Spania på onsdag! Dessverre blir det bare noen dager, men da håper jeg virkelig at det er snø og at deler av Trysilfjellet har åpnet.
Må si jeg er veldig heldig som har muligheten til å reise ganske så ofte til Spania. Mange lurer på hvordan jeg kan ha økonomi til å reise så mye. Jeg hadde ikke klart det uten mine gode venner som bor der nede. Jeg reiser kun når det er billige billetter, og bor ikke på hotell. Derfor har jeg mulighet til å reise!

Bilde fra jeg var i Spania sist. Her rir jeg herlige Minnie, som eies av Oda fra Norge.


Macen blir med på turen, så kommer helt sikkert en oppdattering eller to. I tillegg "jobber" jeg på en måte som fotograf når jeg er der nede, uten betaling! I tillegg må jeg skrive oppgave. Jeg har blant annet tatt bilder av et rockeband, bilder av pizza til en meny på en restaurant i Albir. Jeg tar også de fleste av bildene til Equus international og JTC Equus i Alicante på Facebook. Jeg har også tatt noen bilder for de som har hestene sine oppstallet på disse to stallene. I tillegg til å være "fotograf", er jeg hestepasser. Jeg hjelper til på stevner og når vi ikke er ute å reiser, trener jeg de hestene som trenger det og ikke eierene har tid til å trene.

xK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen