fredag 15. november 2013

En liten oppdatering!


Det har vært litt still fra meg de siste dagene. Jeg kom til Spania på onsdag, sånn midt på dagen.  Da fikk jeg vite at vi skulle til Valencia på ridestevne. Da ble det litt hektisk, alt må pakkes, vaskes og pusses og gjøres klart. Ridesenteret i Valencia heter CES, et ganske stort senter, med bla. 2 oppvarmingsbaner, en innendørs arena og en stor konkurranse bane. Dette er et 5 stjernes stevne med ca. 300 deltakere! Første dag er unna gjort for vår del. Joanna og Ella hadde ett riv, og Harriet og Playboy det samme. Begge er super fornøyd uansett. Siden begge startet sånn ca. likt, hjalp jeg Harriet og Playboy på oppvarmingen. Vår konklusjon på hvordan det gikk, er at Playboy var først og fremst litt lat, i tillegg er var klassen deres innendørs og da blir det litt dårlig plass.

Bilde er fra onsdagens trening, Harriet og Playboy :)




1 kommentar:

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen