søndag 15. desember 2013

GIS BORT! Jeg leker julenisse ;D

Jeg har en bunke med x-antall gratis mini cruise tur retur Oslo - Kiel, 2 døgn...

Gavekortet gjelder pr. person i 3-stjerners innvendig lugar, for inntil 4 personer. Man må bestille før 31.12.13 og man må være 23 år. Man må reise mellom 20.11.13 og 10.04.14 (unntatt uke 8).

Gavekortene kan hentes i Trysil. Evt. sendes men da må du selv betale for det.
(Mulig jeg skal en tur til Elverum på fredag 20... men det er ikke bestemt!)

Alt du må gjøre er å kommentere ett eller flere innlegg her på bloggen min. Si din mening, vær ærlig. (Men spydigheter er ikke akseptert!)


39 kommentarer:

  1. hei du søteste Kari! jeg prøver meg! Har veldig lyst på ett gavekort og jeg skal dele bloggen din på face hvis jeg får ett;))

    SvarSlett
  2. Jupp :) skulle gjerne tatt med min kjæreste på cruise siden vi ikke fikk vært på ferie i år :/ bor i vinger : ) skal dele bloggen ;)

    SvarSlett
  3. bjørnar Bratli og kjæresten fortjener en slik tur. de hjelper mange andre men prioriterer ikke seg selv. så dette hadde de fortjent.... :p

    SvarSlett
  4. Jeg kan ta 2.mob 41104317

    SvarSlett
  5. Flere har de siste dagene solgt disse gavekortene til flere hundre kr på fb. Godt å se at ikke alle tenker kun på penger :)

    SvarSlett
  6. Hadde vært koselig å ta med mamma på tur :)

    SvarSlett
    Svar
    1. tur med mamma er jeg stor fan av :)) Du kan få ett gavekort til deg og din mor.. Send en melding til meg på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  7. Skreiv på bloggen din og jeg

    SvarSlett
  8. Kjempehyggelig med en tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) :D Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com (merk den med hvem du er og når du skrev "Anonym 16. desember 2013 kl. 02:06")

      Slett
  9. Med min kommende svigerdatter

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
    2. Tusen takk! God Jul og Godt Nyttår ønsker jeg deg deg. Har sendt deg mail.Maj

      Slett
  10. Tar med kjellis på tur jeg vettu ;) kanskje dette blir den første ferien for bare oss to? :P

    sees til helga! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Maya og Kjellis er selvskrevene gjester på båten til Kiel ;) du får den til helga <3

      Slett
  11. Hei Dette hadde vært midt i blink for meg... Jeg skulle så gjerne ha gledet min venninne med et cruise til Kiel.. Så må jeg bare si at jeg syns dette var en strålende ide...slike mennesker skulle man gjerne hatt flere av.. Hvis jeg skulle være en av de heldige så betaler jeg gjerne for å få et sendt hit. Ønsker deg en riktig god jul i samme slengen. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har du fortjent, Ann Kristin! Jeg husker når du var ca. 5 år og ringte på døra, og sa det luktet skolebrød i oppgangen.

      Slett
    2. Hei :) Du kan få gavekort Ann Kristin. Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  12. Akkurat det jeg ønsker meg til jul:
    Cruise til Kiel med kjæresten :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  13. Ja, jeg og kunne tenkt meg ett cruise til Kiel med kjæresten. :) perfekt julegave :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  14. Jeg har allerede fått en i butikken men vil så gjerne gir en til min datter og kjæreste hennes. Så hvis du har en til overs da setter jeg meg gjerne i køen...du vet hvor du kan finne meg :) klem til deg og håper på en fin vintersesong og flere blogg innlegg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  15. Hei - har lyst til å legge inn ett jule ønske på 1 billett for meg og min mann. vi trenger å komme oss en tur ut av dør her hjemme sammen uten barn :) vi trenger litt påfylling av energi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  16. tusen takk ..ønsker deg en God Jul

    SvarSlett
  17. Åååh 2 stk hadde passet perfekt til å feire nyttårsaften ombord. Klem til snille nissen.
    Rm

    SvarSlett
  18. Ja takk. Kjempe hyggelig førjuls kos. En bill tas imot med glede. På forhånd takk og god jul

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  19. Ja takk. Skulle så gjerne ha hatt billett for 2 personer. Jeg og mamma skulle egentlg på tur nå i høst/før jul. Men det har ikke blitt noe av fordi tiden ikke har strekt til. Hadde vert kjempekoselig om jeg og mamma kunne få tatt en tur på nyaret. Hadde blitt en fin overraskelse til mamma.

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  20. liker din blogg og at du er snill:-) "Skøranissen"

    SvarSlett
  21. Artig å se May Elin igjen (dog bare på bilde...). Husker jeg var i samferdselskomité med henne i ungdomsrådet flere år tilbake - allerede da ei flink og dyktig jente! Slenger meg samtidig på ønskelisten om minicruise, da jeg gjerne skulle tatt med et par venninner på tur på nyåret som 25- årsgave (som er lite gjennomførbart med studentlommeboka...). God jul! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei:)) du får tur :) Maya er best! :D Send meg melding på facebook eller mail: kaian_@hotmail.com

      Slett
  22. Har du flere billetter, tro? :)
    Jeg var for sent ute med å bestille turen vi tenkte ta nå før jul (imorgen), båten var plutselig smekk full!
    En ny sjanse på nyåret hadde ikke vært feil! :)

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen