lørdag 14. desember 2013

Kick Off!!


Det har skjedd ganske mye i det siste, dermed blir det lite blogging. Men håper nå å være i gang igjen :)

Endelig har vi hatt kick off. Sesongen er i gang for oss ansatte også, sånn offisielt! Vi hadde vår årlige kick off på mandag. Dagen startet for mange av oss kl. 13, det vi ble delt opp i grupper etter erfaring og hvor lenge man har jobba i Trysil. Lise og jeg var ikke med pga. at søstera mi har tatt en tur til de dype skoger. Men vi møtte ikke før 17.30, da var det en "pep talk" og lyn kurs i salg og kommunikasjon. Jeg skal ikke avsløre alle "triksene" i boka. ;)

Det var over 400 ansatte samlet! I tillegg var det noen som ikke var der. Helt utrolig hvor mange sesong ansatte det er i Trysil om vinteren, ikke rart det er helt dødt her om sommeren når om trent alle reiser herfra...

I november ble Trysilfjellet kåret til Norges beste alpinanlegg og Radiosson Trysil kåret til Norges beste ski hotell i Østerrike. En kåring stemt fram av turistene selv. En annen interessant fakta, Kvitfjells inntekt i løpet av ett år! Er som en dårlig påske i Trysilfjellet! Trysilfjellet skilte seg tydelig ut fra de andre på statistikken.

Vi ble introdusert til vår nye maskot Snømannen Valle. Jeg er litt skeptisk, men de får til det meste i Trysilfjellet bare de vil. Så han blir sikkert en ny hit. Med egen sang og dans.

I helga er det 26 åpne bakker, flere og flere bakker blir åpnet og flere får begynne å jobbe. 

Så min anbefaling denne uken er  pakk bagen og vend nesa mot Trysil, for den beste vinter ferien! ;)


Bilde tatt på toppen av Fjellekspressen på ondag :)

1 kommentar:

  1. kick off er aldri feil! tips til innlegg på bloggen; spørsmålsrunde rettet til deg, innlegg om beste bakkene i trysil og anbefalinger rundt dette samt innlegg om din "sykdom" for å kalle det det! del gjerne på forskjellige forum for flere lesere. og jeg hjelper deg selvfølgelig mer enn gjerne:)

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen