mandag 23. desember 2013

God Jul!

Pondus julen 2012

Nå er tiden kommet, den går så sykt fort! I morgen er juleaften her allerede, sånn i tillfelle dere ikke har fått det med dere! ;)

Jeg har nå avsluttet min julegave utdelig av mini cruise til Kiel. De som får har enten fått eller de er på vei! :)

Jeg kan også med dele at jeg har hatt min første jobb helg i Trysilfjellet. Jobber i Smotten på Fageråsen, der alle barna leker i snøen, står på ski og snowboard. Litt godt å komme i gang, men må si jeg gleder meg til det blir bedre vær. Søndag var det nesten bare barnebakken på den siden av fjellet som var oppe pga. vind og snø/regn storm. Men det kommer lysere tider, så det er bare å sette seg i bilen eller bussen eller det fremkomstmiddel som passer deg og kom dere til Trysilfjellet!

Fra første dag på jobb sesongen 2013/2014

Min jule- og bursdagsgave til meg selv i år er en ny iPhone 5s. Mulig det kommer ett innlegg om den. Hva ønsker dere dere til jul?? Vis dere ikke får det... er mitt tips spar opp og kjøp det selv ;)) Det gjør jeg;)

Da gjernstår det bare for meg å ønske mine lesere en Riktig God Jul fra Pondus og meg! Vi snakkes snart! :)

xK


Sånn ca. ser jeg ut på jobb... :p


1 kommentar:

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen