torsdag 2. januar 2014

Godt nytt år!


Både til godt folk... og andre?!

Tusen takk for bildene Mari. :)
Nytt år 2013/2014 var målet ikke å stresse. Forrje gang rakk vi så vidt å komme opp på plassen ved skipassutsalget, før klokken var 00.00. Denne gangen var planen å spise kl. 17, bare en time forsinka satt vi ved bordet kl. 18. Syns vi jentene imponerte i år, med hel stekt kalkun (med stuffing), grønsaker og ris :). Vi skulle egentlig ha is med varm bringebær på, men butikken var ut solgt for vaniljeis! :( 
Vi var 7 til middag, og imponerende nok så det ut til at alle likte maten. Og jeg fikk brukt juleserviset mitt for 3 gang i julen, målet for neste jul er å bruke det litt oftere.

I år var det ingen billetter for inngangen på Loftet. Så vi måtte fint stelle oss i kø. Men overraskende var ikke køen så lang... og jeg tror ikke på de årene jeg har vært her, har det ikke vært så lite folk på nyttårs aften… Det var en skuffelse.

Ellers syns jeg det var en fin kveld/natt. Trivelige gjester, som også var super snille å hjalp til med å rydde opp.

Måtte 2014 bli mye bedre enn 2013! Den kan for så vidt ikke bli noe verre. Må alle få sine ønsker oppfylt. Inkludert meg selv! ;)

2013 er slettet fra mitt hodet, velkommen til 2014! :)) 

xK




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen