lørdag 11. januar 2014

Testing av nye ski! :D

Hei alle sammen!

Endelig har jeg noe å skive om :p Før jeg jul fikk jeg nytt ski utstyr og snowboard utstyr pga brann i ute bodene det jeg bor.  På grunn av dårlig føre har jeg tett å sett ikke gidder å vært i bakke...


Head ski ble valget. Vandelig slalåm ski, siden jeg ikke har noe interesse av å kjøre twintip. Kjører jo mest snowboard til vanskelig, men av og til er det gøy å bytte på :) Jeg er ikke så veldig god på ski, men synes det er forsatt det er morsomt:)  Ser en lys fremtid med nye ski ;D

Var en tur innom Lise på jobb også. Tenkte hun trengte litt underholdning :p Hadde med kringle også. :D da ble hun glad ;)



xK





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen