lørdag 14. desember 2013

Si hei til Lise Boger :)) (Jeg leker frisør! :))

Jeg fant igjen gamle t-skjorta til mamma. Salong Betty het salongen hennes på Kongsvinger :))
Litt om oss to :) Lise og jeg har vært barnomsvenner siden jeg ble født. Siden jeg er noen måndter yngere. Våre foreldere har vært venner siden før vi ble født, også våre ferdre vokste opp sammen.  Lise og jeg var sammen nesten hverdag til jeg flytta i 2000. Vi hadde lenge kontak, men så ble det still i noen år. Så en vakker vinter dag for noen år siden kom jeg på jobb som vandelig. Jeg sitter på personalbygget som vandelig å venter på at vi skal reise ut med snøscooter. Plutselig står hun i døra! :D

Jeg har vært litt hobby frisør i litt over ett halvt år kanskje. Jeg har klippet stefaren min og mamma. Men på onsdag stilte min kjære venninne opp som modell. Både farging og klipp sto på ønskelista. Lise har et helt annet type hår enn det mamma har. Så det var en litt ny opplevelse for meg. Heldigvis syntes jeg det var litt lettere, siden mamma har ett oppklippet hår og masse naturlige krøller. Lise har ganske rett hår. Mamma gikk over det jeg hadde gjort etter på, siden hun har vært frisør i mange år og har hatt egen salong i mange år. Heldig vis var det bare små ting som hun måtte fikse på. Lise var fornøyd, mamma var fornøyd og jeg ble fornøyd. Å slik ble resultatet. :)

Bilder av Lise før farge og klipp :)



Swartzkopf er merket som ble valgt på fargen. Husker ikke i farten hvilket nr. :p

Underveis :))

Ferdig farget, klar for klipp :)


Underveis på klippen

Hot!! ;D 


Se så søt :))

Crazy....


1 kommentar:

  1. Du gjorde en fantastisk jobb og jeg er kjempefornøyd!:) tusen takk

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen