onsdag 6. november 2013

Nytt kamera!

Hei igjen!

Jeg prøver å starte sterkt, med 2 blogg innlegg på en dag! Jeg har kjøpt meg nytt kamera. Nikon D5200! Det gamle var Nikon D40, så var virkelig på tide med ett nytt. Har ikke fått prøvd det så mye ennå. Er veldig dårlig lys ute i dag. Er grått og tåkete! Det positive er minus grader, å snøkanonene går i fjellet!! Makes me happy :D

Tilbake til kamera... Nikon D5200 i tillegg til å være ett speilreflekskamera, filmer det også i full HD! 24,1 megapiksler. Det her en vippbar og dreibar skjerm som jeg allerede har funnet ut er nyttig.

Gleder meg til å prøve det ut litt mer. Legger til noen mobilbilder av nye kamera sammen med det gamle :)

See yah!




Det nye til høyre på det øverste bilde, så til venstre når jeg snudde de ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen