torsdag 28. november 2013

Endelig!!


Nå er sesongen i gang for min del også!


Første dag var lørdag 23, en måned før lillejulaften! Jeg har jo vært bort reist, jeg kom hjem på torsdag og ble i Bygda til fredag siden jeg skulle til legen for å sjekke INR. Den var sky høy 6.61!! Den skal normalt ligge på mellom 2 og 3! Nok om det... Fredag reiste jeg hjem til mamma, for hun har passet den super søte hunden min <3 Jeg ville heller reise til han enn å få med meg åpningen i fjellet... Sorry Trysilfjellet! Men hunden min kommer ført!

Så i går, 27, var den første dagen for min del på snowboard. Herlig følelse! Dessverre var det brann i utebodene der jeg bor i sommer... min uflaks igjen. Så alt av ski og snowboard utstyr brant ned!! Mamma og Tor-Arne hadde også deres utstyr der. Siden deres forsikrings sak ble avgjort litt før min, så har de fått erstattet alt av utstyret de hadde alt. Mitt har ikke kommet ennå :( Heldigvis har mamma også tatt ut et snowboard, så da var jeg så heldig å få jomfruturen på det i vente på mitt egnet :)


Til å være tidlig i sesongen og omtrent bare kunstsnø og flere pluss grader på toppen syns jeg ikke forholdene var så dårlige som jeg hadde trodd :) HURRA!! 

For å være ærlig Trysilfjellet er omtrent eneste grunnen til at jeg faktisk bor i Trysil! Derfor er jeg så super glad sesongen er i gang... Hadde det vært opp til meg hadde det vært vinter i Trysil hele året! :D

Ha en god sesong alle sammen… Håper vi ses i Trysilfjellet ;) Alle burde ta seg en tur syns jeg! :D

xK


(Instagram)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen