torsdag 7. november 2013

Snøen kommer!

Snøen kommer sakte men sikkert til Trysil. Mest kunstsnø, men også ett lite lag med natursnø har kommet! Rundt 100 snøkanoner durer opp i fjellet! Gleder meg noe helt utrolig!!

Var innom Juls sport på Trysil turistsenter, ligger oppi alpinanlegget, kort vei til heisen. De har fått inn masse nytt og kult utstyr. Anbefales vis noen har lyst på noe nytt før sessongen;) De har ikke så mange snowboard ennå. Men det kommer mer i morgen eller i midten av neste uke :)

Jeg snakket med barndomsvenninna mi Lise her en dag. Hun kommer snart flyttene tilbake til Trysil! Ennå ett høyde punkt for min del :D

Nå skal vi snart ut å spise middag, med mamma og Tor-Arne. Å feire min supre mammas bursdag:)
Gratulerer så mye med dagen mamma <3

xK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min :) Jeg setter stor pris på alle sammen